خانه / بک لینک / خرید بک لینک

خرید بک لینک

خرید بک لینک

  • آیا فروش بک لینک باعث مجازات سایت شما می شود؟

بله اگر گرفتار شوید!(منظور این است که در دامی که گوگل همیشه برای مجازات دیگران پهن کرده است گرفتار شوید)

در واقع شما می توانید بک لینک ها را به هر مقدار که بخواهید بفروشید اما برای در امان ماندن از خشم گوگل rel=nofollow را به بک لینک ها اضافه نمایید. یا اینکار را نکنید و منتظر از دست دادن رنک خودتان در بعضی قسمت ها باشید !!!

امتحانش واقعا مجانی است ! مخصوصا با الگوریتم های جدید گوگل فروش بک لینک خیلی میتواند تاثیرگذار باشد.(این مقاله را حتما بخوانید)

خرید بک لینک
خرید بک لینک

این تصور غلط است که گوگل شما را امر و نهی می کند، بلکه فقط شما را از بعضی کارها باز می دارد تا بتوانید در نتایج جستجویش دارای رنک خوبی باشید.

  • آیا خرید بک لینک باعث مجازات سایت شما می شود؟

دوباره بله اگر گرفتار شوید! یا اگر کسی شما را گزارش دهد.

توصیه من این است که اینکار را انجام ندهید اما اگر انجام دادید هرگز از سایتی anchor text فراوان نخرید.(اگر قبلا این مقاله را نخوانده اید حتما بخوانید)

و البته هرگز فراموش نکنید که حتی اگر هم بک لینک خریدید در خرید و ایجاد بک لینک ها تنوع داشته باشید.حتما قبلا مقاله اهمیت تنوع بک لینک ها را خوانده اید !

خرید بک لینک
خرید بک لینک

 

آموزش سئو با بررسی فاکتورهای بک لینک

عمر دامنه بک لینک دهنده: بک‌ لینک از دامنه های باسابقه ممکن است قدرت بیشتری نسبت به دامنه های جدید داشته باشد.
۸۱٫ تعداد بک لینک های آمده از یک دامین: همانطور که در نمودار زیر از Moz می بینید (محور افقی موقعیت SERP است) شماره دامنه های ارجاع دهنده یکی از مهمترین فاکتورهای رنک در الگوریتم گوگل بشمار می رود:

۸۲٫ تعداد بک لینک های آمده از آی پی های C-Class جداگانه: آدرس بک لینک های آمده از آی پی های C-Class جداگانه ، نشان دهنده ی حجم بیشتری از سایت های بک لینک دهنده به شما است.
۸۳٫ تعداد صفحات بک لینک دهنده: تعداد کل صفحات بک لینک دهنده (حتی اگر تعدادی از آنها در دامنه یکسان باشد) فاکتوری برای رنکینگ بشمار می رود.
۸۴٫ تگ های Alt (برای لینک های تصویری): Alt text نسخه تصویری از جمله anchor text ها بشمار می رود.
۸۵٫ لینک های آمده از دامنه های .gov و .edu : مت کات بیان نموده است که TLD فاکتوری مهم برای سایت نیست. با این حال این موضوع سئوکاران را از فکر در مورد اینکه TLD های .edu و .gov از جایگاه خاصی برخوردارند منصرف نکرده است.
۸۶٫ PR  صفحه بک لینک دهنده: PR صفحه بک لینک دهنده فاکتوری بسیار مهم در رنک بحساب می آید.
۸۷٫ قدرت نویسندگی دامنه بک لینک دهنده: قدرت نویسندگی دامنه بک لینک دهنده ممکن است نقشی مستقل در اهمیت بک لینک دادن بازی کند (یعنی صفحه ای با PR=2 از سایتی با PR صفحه اول ۳ ممکن است ارزش کمتری از صفحه لینک با PR=2 از سایت Yale.com با PR=8 داشته باشد).

خرید بک لینک
خرید بک لینک

۸۸٫بک لینک های آمده از طرف رقیبان: بک لینک هایی که متعلق به صفحات دیگری که در SERP یکسانی رنک گرفته اند ممکن است برای رنک صفحه ای (کلمه کلیدی خاص) با ارزشتر باشند.
۸۹٫ اشتراک گذاری اجتماعی صفحه ارجاع: حجم اشتراگ گذاری اجتماعی صفحه محور ممکن است روی ارزش بک لینک تاثیرگذار باشد.
۹۰٫ بک لینک از سوی همسایگان بد: بک لینک های آمده از سوی همسایگان (سایت های مشابه) بد ممکن است به سایت شما آسیب بزند.
۹۱٫ پست‌های کاربران مهمان: با اینکه پست کاربران مهمان می تواند بخشی از کمپین سئوی قانونی باشد، اما بک لینک های آمده از سوی پست های مهمان بویژه در منطقه محل سکونت نویسنده، شاید به اندازه‌ی بک لینک متنی در همان صفحه با ارزش نباشد.
۹۲٫ بک لینک به صفحه اول دامنه ای که صفحه روی آن است: بک لینک ارجاعی به صفحه اول ممکن است نقشی خاص و مهم در ارزیابی سایت و در نتیجه وزن بک لینک بازی کند.
۹۳٫ بک لینک های Nofollow: یکی از بحث برانگیز ترین موضوعات در سئو. نظر رسمی گوگل در مورد این موضوع:
“بطور کلی، ما آنها را دنبال نمی کنیم”
که نشان می دهد در موارد خاص این کار را انجام می دهند. داشتن یک درصد اطمینان از بک لینک های nofollow  نیز ممکن است نشان دهنده مشخصات بک لینک طبیعی و غیر طبیعی باشد.

درباره gohari

مشاهده بیشتر

چند ویژگی بک لینک خوب

چند ویژگی بک لینک خوب

چند ویژگی بک لینک خوب بک لینک خوب و مفید باید از ویژگیهای خاصی برخوردار …